Pankejki kokosowo-bananowe na mące jaglanej

Przy rozszerzaniu diety szybkie przepisy są na wagę złota. Dlatego pankejki sprawdzają się idealnie – są szybkie, pożywne i mało czasochłonne. A do tego dzieciaki (i niemowlaki!) je uwielbiają!

Ale, ale, ale… czy dorośli też mogą je jeść? Oczywiście, że tak! A dla tych na wieczniej diecie – dodatkowo podaję kaloryczność 🙂

Pankejki kokosowo-bananowe na mące jaglanej – składniki na 6 pankejków:

  • 1 jajko,
  • 4 łyżki wiórków kokosowych bez siarczanów,
  • 4 łyżki mąki jaglanej,
  • pół szklanki mleka,
  • 1 banan;

Przygotowanie:

Wszystkie składniki zblendować do jednolitej konsystencji. Na mocno rozgrzanej patelni teflonowej łyżką nakładać ciasto, formując placuszki i smażyć na rumiano z obu stron.

WARTOŚCI ODŻYWCZE (1 PORCJA)

Energia (kcal) 545 kcal
Białko 18 g
Tłuszcz 24,4 g
Węglowodany ogółem 71 g
Błonnik pokarmowy 8,4 g

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *