BLW: tydzień 7

Ten tydzień jeszcze w całości minął nam u Dziadków – u moich Rodziców. I chociaż moja Mama nadal nie jest przekonana do BLW, to jednak szanuje moją decyzję i nie komentuje już naszego sposobu rozszerzania diety. Sama nawet mu coś proponuje do pociumkania – a to paprykę, a to kawałek kiwi, a to odrobinę grejpfruta.

Po dwóch miesiącach rozszerzania diety, śmiało mogę stwierdzić, że Maks ma swoje ulubione posiłki oraz takie, które lubi mniej. Przede wszystkim przepada za makaronem i za chlebem – do tego stopnia, że napycha sobie całą buzię tymi produktami. Dodatkowo zawsze cieszy się, jak dostanie sos z makaronem – czy to warzywny z dynią, czy pomidorowy.

Teraz już wracamy na domowe tory i zaczynamy trochę poważniejsze kulinaria 😉 niebawem nowy tydzień i nowy wpis 🙂

Menu z siódmego tygodnia:

  • dzień czterdziesty trzeci:
    • śniadanie: pomidor, jogurt naturalny, kromka pieczywa,
    • obiad: kawałek gotowanego udźca z indyka, pieczony batat,
    • przekąska: jabłko,
  • dzień czterdziesty czwarty:
    • śniadanie: papryka bez skóry, pomidor bez skóry i pestek, kawałek awokado,
    • obiad: placuszki z mąki kokosowej z borówkami (bardzo się rozpadały, więc zanim opublikuję przepis, muszę go dopracować),
    • przekąska: surowa papryka bez skóry,
  • dzień czterdziesty piąty:
    • śniadanie: pomidor, krążek cebuli, jajko gotowane na twardo, kromka pieczywa z masłem,
    • obiad: makaron aglio e olio bez parmezanu (bardzo zasmakował),
    • przekąska: grejpfrut,
  • dzień czterdziesty szósty:
    • śniadanie: jogurt naturalny z ogórkiem,
    • obiad: frytki z pietruszki, ziemniaka, polane oliwą z oliwek,
  • dzień czterdziesty siódmy:
    • śniadanie: jogurtowo-warzywne placki,
    • obiad: słynne pyry z gzikiem, czyli ziemniak z serem twarogowym półtłustym, cebulą i jogurtem naturalnym,
  • dzień czterdziesty ósmy:
    • śniadanie: jajecznica z cukinią, 1,5 kromki pieczywa z masłem,
    • obiad: tagiatelle z cukinii z twarogiem półtłustym i oliwą z oliwek,
  • dzień czterdziesty dziewiąty:
    • śniadanie: kromka pieczywa z masłem, papryka, awokado,
    • obiad: pieczone warzywa: batat, dynia, ziemniak;

TYDZIEŃ 1

TYDZIEŃ 2

TYDZIEŃ 3

TYDZIEŃ 4

TYDZIEŃ 5

TYDZIEŃ 6

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *