Sałatka z tuńczykiem, awokado i pomidorem

Podrzucamy Wam przepis na ekspresową sałatkę na śniadanie, albo kolację. Jej przygotowanie i zjedzenie zajęło nam całe 10 min! 🙂   To remedium na wielki głód 🙂

Sałatka z tuńczykiem, awokado i pomidorem – składniki:

  • tuńczyk w sosie własnym – 150 g;
  • awokado – 1 sztuka – ok. 140 g;
  • pomidor – 2 sztuki – ok. 240 g;
  • szczypiorek – 3 łyżki posiekanego;
  • sok z cytryny – 3 łyżki;
  • sól, pieprz – do smaku.

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Awokado pokroić w kostkę i skropić sokiem z cytryną. Tuńczyka odsączyć z zalewy, pomidora pokroić w większą kostkę, szczypiorek posiekać. Wszystkie składniki wymieszać i doprawić solą i pieprzem.

Sałatka gotowa w 5 minut!

Propozycja podania:

My proponujemy dorzucić do sałatki 2 kromki pieczywa żytniego na zakwasie i mamy pełnowartościowy posiłek:) Sałatka świetnie nada się na śniadanie bądź kolację.

Wartości odżywcze (1 porcja):

Energia (kcal) 201 kcal
Białko 17,7 g
Tłuszcz 11,8 g
Węglowodany ogółem 6,5 g
Błonnik pokarmowy 4 g

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *